Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
APTB -.-
Monday 26 December 2011 @ 12/26/2011 11:57:00 pm

tengah hari tadi jantung hati call , suruh on sim maxis sebab adek aku menangis-nangis call dea suruh aku on sim maxis . WTH ? apesal pulak dengan adek aku ni ? *okayy bimbang sambil tukar sim -.-

walawehh adek aku nangis serupa budak kecil nangis yg tak dapat gula2 *k dah mengarut >.< Bf dea curang -.- err aku pun macam :O terkejutt gilaaaaa ==' well benda nih normal kod , tapi aku macam biasa . watlek ^^ nasihatkan dea :) then aku tanye ler , acane leh tahu ? dea kate dea bace belog madu dea uh . okay okay bf dea curang kejap je , sebulan then clash dengan alasan , bf dea LEBIH SAYANGKAN EYKA dari girl tuh --'

aku pun stalker laa belog girl nih . alamak aihh =3= okay lah sebab dea cakap dea dah clash lepas sebulan couple . budaknye boleh tahan comel tapii err --' takde laki lain ke nak ? wahahaha >.<

then tadi adek aku nih BAIK HATI sangat nak inbox dea sebab dowang UNFRIEND kat fb .




tulisan tak bape jelas sebab adek aku nih boleh tahan comelnya tak crop , aku crop dah jadi cenggini -.- haha whatever >.<

yang tak bole blah nye , dea tak boleh cakap leklok ke hape dengan adek aku ? adek aku punya lah lemah lembut dengan dea , tapi dea mcm pffftttt T__T'' " slh spe mslhnye .. spe yg mnx kpel dulu n bla bla . gerek seh -.- kalau aku dah kena maki wehh >.< memang lah lelaki tuh yg menggatal dengan kau tapi kalau kau tak layan , tak jadi lah weh . hadoi cakap leklok tak boleh ke ?

masalah lah kau nih kan >.< takde rase bersalah langsung agaknye ? okay fine dah settle kan bende ni ? kepale hotak kau lah dah settle . hati adek aku sape nak tanggung sia ? -.- kau sedap jelah , sebab kau bukan ade kat tempat adek aku . kau sepatutnya minta maaf kat adek aku sebab kau dahlah tak jujur mase adek aku tanye , then dah kantoi baru nak cakap jujur . apelah bodo* sangat kan ? orang tanye tuh jujur jelah ! nak elak2 pulak .

lepastuh kau dengan tak minta maaf kat adek aku , tetiba cakap lepasnih tak ganggu dea lah apelah . gejadah kau -.- kalau lelaki menggatal dengan kau , kau sepatutnye tgok dulu , dea ade awek ke tak ? aku rase kau mmg dah lame tahu dea ade awek kan ? sebab tuh kau macam tak mention sangat name Aliff sebab kau takut Eyka tahu ? wehh dah kantoi dah .

to Aliff : kau jangan nak mainkan perasaan adek aku lagi . kalau kau rase kau dah tak boleh nak jage dea , cakap je jangan nak main sesedap rase curang dengan dea . aku paleng tak suke bila adek aku nanges sebab kau salah -.-

to that girl : muka lawa , jangan amek boy orang ! even dea menggatal dengan kau sekalipun , takpayah layan laa wehh . hadoi benda macamtuh pun nak kena bagitahu ke ? kawan tak kesah lah weh , nih sampai dah bERCOUPLE , ape celup laa siaaa ==' kau takpayah nak miss sangat dengan pakwe org . kbai

sorry aku hangen betul -.- bila org buat adek aku mcmni . HAHA sayang adek punye pasal :D tak puas hati ? boleh inbox fb aku ^^ Comot Delina II :)


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem