Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
couple zaman tok kadok
Wednesday 28 December 2011 @ 12/28/2011 11:52:00 pm

kadok tuh ape ? mcm zaman dulu ler . haiyakk itu pun tara tahu ka ? haha --' haritu dalam kereta , kaka aku ade cerita something . dialog times ^^
wawa : maa , nanti kita pergi umrah , 28 februari sampai 12 mac eh ? 12 mac tuh sampai Malaysia atau kat sane lagi ? -.-
mama : 12 mac baru bertolak dari sane laaa adek .
akak : apesal kau tanye camtuh ?
wawa : tanye je , 11 mac tuh aku setahun dengan shazmi . *sengih2 gedik :D
akak : alahai kelakar ehh budak zaman sekarang nih , setahun dua tahun wish bagai , zaman aku dulu takde pun macamtuh . tahu2 je dah 5 tahun , tahu2 je dah kahwin , tahu2 je dah ade anak . nihh haa balqis dah keluar pun *ketawa2 sambil pandang suami dea tengah drive kereta , ingat sweet lettew -.-
wawa : abes dulu macam mane kau nak tahu kau dah ade pakwe ? --'
akak : biasalahh mcm korang juga mula2 kawan , then sayang2 , faham2 sendiri lah dah couple -_-' kau takpayah nak sambut sangat setahun kau tuh , mengarut .
wawa : fine -.- *sambil buat mukaaa

okay akak aku bab condem aku memang nombor satu , siape boleh betah cakap dea ? dea dengan suami dea pun dah macam kawan . suami isteri paling brutal doe , gua lu tara hal punye ^^ but look sweet :) awww abg ipar aku wlpn nampak gangster tapi dea penyabar , alahaii kalah tok iman tau :D

sebenarnye aku nak bandingkan couple zaman akak aku dengan zaman aku --' sekarang nih kalau nak couple , nak kena ayat bagi ayat tanye , kalau girl nak , baru declare as a couple , rite ? tapi aku rase zaman akak aku lagi best :)

macam aku sekarang dengan shazmi ^^ dulu aku putus dengan dea , then kitorang decide nak kawann je , tuptup sekarang macam couple pulaa . haha aku pun taktau ape relation dengan dea . couple kod :) aww sayang kau doe :* haha okay mengarut , aku bosan sebenarnyaa , haha lantak korang ler dah bace pun . hihi babaii :D



Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem