Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Good luck :)
Wednesday 21 December 2011 @ 12/21/2011 04:26:00 pm



semua orang dah tahu kod , esok keluar result pmr . pheww korang cuak tak weh ? kalau macam aku lah mase form3 dulu , aku relax je doe . result kat tangan , tengok takde A . berderet B >.< gilaa kentang ahh , aku siap gelak ketawa lagi kan ? mane tak nye weh ! mase pmr , aku kerja tidur je dalam dewan . banyak ag tak siap , aku tidur je . then masa habis -.- wahh hebat kan ? migrain satu hal =.= nasib baik form5 nih aku dah okay ,

ceitt teringat mase tahun lepas (form4) , pergi medikal check up , doktor kata aku tak pape , migrain biasa jeh , and aku kena banyak rehat sebab nampak stress . persoalan : stress pasal ape weh ? misteri --' ade ke patut doktor tuh kasi vitamin ? warna oren kalau tak silap aku . *nak pulak aku makan , ade lagi vitamin tuh kat rumah , dah expired agaknye* LOL -.-

okay ape merepek seh ? HAHA >.< sebenarnye nak doakan awak awak dan awak semuaa esok ambil result . satu je nak nasihat nih , kalau result teruk , jangan menangis , ketawa kuat kuat depan orang , then bila parents kecewa , baru menangis dalam bilik sebab tak dapat nak bahagiakan parents <--- mengaku ini aku :') SPM masih ade untuk korang buktikan and kasi yg terbaik . tapi aku ? SPM macam celak* --' susahnakmatiii :( spott semua tak keluar , ceitt =='

semoga result korang yg boleh buat parents korang senyum :) 
ramai lagi sebenanye . haha tapi lupe doe -.- sorry kalau name takde >.< nanti bagitahu aku result korang :) especially my cousins Ica  , adek aku yang boleh tahan kepala gila Kimie dengan awek dea yg name same dengan aku , HAHA XD and and boyfiee adek perempuan aku Aliff . gerek je kau dek , malas nak amek result esok . kau kerja berjalan je ek --' aku lepas spm pun takde nak bercuti bagai , bercuti kat bilik jeh nih haa . pfttt T___T

p/s : budak lepasan pmr , sebok fikir , tahun depan nak amek aliran ape ? budak lepasan spm macam aku , sebok fikir nak amek kos ape bila sambung belajar . pheww =_____=(Y)


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem