Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
midnight :)
Tuesday 20 December 2011 @ 12/20/2011 04:01:00 am

plan nak keluar 17/12 tapi disebabkan ade kenduri 18/12 tak jadi , then tukar keluar 19/12 malam . HAHA berjalan dengan lancar tapi movie takde midnight sebab hari isnin *ktacingg siaa -.- tengok movie cerita MISSION IMPOSSIBLE . well well best gilaa doe , ade lawak , ade terharu , ade seram , semuaa perasaan bercampur menjadi satu macam abc =D sambil layan wayang , sambil text dengan hunnybunny aku Laurena ^^ sumpah rindu kau bie >.< bilaa nak online seh ? =='

sampai je terus pergi cari inner , akak aku kasi inner dahh macam mintak kena buang . grr emo =3= then mcm biasa , aku pantang jumpa baju , beli laa ^^ tengok phone ade text . k sape pulak ni ? bace text sambil senyum :) ehem ehem terharu :') *tetibaa =.= awek adek aku text , and i think kitorang dah okay kod =D

to NASYWA BINTI YAZID : HAPPY BIRTHDAY . semoga dipanjangkan umur . dimurahkan rezeki . dapat result cemerlang esok and and jangan gaduh lagi dengan kimie :) *untuk kali keempat wish . haha =.=
statement nih akan membuatkan korang rase annoying dengan aku . tapi aku kesah ? haha . okay aku kentut dalam wayang tuh . statement jujur =.=(Y) peace ! then kena marah dengan sepupu aku . ceitt takleh tahan doe >.< HAHA dua kali pula tuh . dowang gelakkan aku --' phewww yayah kena usha pulak dah . nasib baik aku set seat tengah2 . yayah paling hujung . KAHKAH XD

mcm mcm berlaku dalam wayang tuh , aku makan popcorn entah mane2 mulut aku . berterabur ler ape ler . kau tak pernah makan popcorn ek wa ? jakun beno :O start movie pukul 9.45 keluar pukul bape tah , lupe lax :D Dalam pukul 12 lebih gitu . hihi terus cari kereta . isi minyak kereta sebab dah kuning . lagi sekali aku jakun --' aku tanye dowang , weii acane nak isi minyak tuh ?ade ke patut sepupu aku gelak kan aku . pheww T___T(Y)

pukul 12 lebih call wawa *awek kimie* wish bfday dea untuk kali kedua :) jalan punya jalan , ingat nak lepak dataran kat BP . sikit lagi ramai puak jantan lorh . kitorang dah lah semua perempuan . kalau dah kena rewang kat situ , sia sia jeh --' setiap puak mesti ade selit perempuan sorang . aku cuma nak tanye , kau buat ape kat sini dengan lelaki bagai ? ceitt =3= baik baik nak lepak situ , terus tak jadi . pusing punye pusing , last last mcd jadi sasaran .

kat sini pun jakun lagi . amek gambar mcm tak pernah amek gambar . HAHA XD hp yayah ler jadi mangsa . then meja penuh dengan sampah . *aku rase semua org  tengok kitorang pelik * ketawa mcm setahun tak pernah ketawa . *kmaluuuu -.- dah nak pukul 1 , bla lah wehh =D then amek gambar kat depan mcd , semua tengok . apehal seh ? aku terus cabut pergi tempat lain >.< kenape korang ? tak pernah tengok org SERIANG kami ke pe ? ceitt -.-

then pergi kat tempat parking depan square one . snap snap mcm org gilaa >.< DSLR pinjam boleh ? --' HAHA lepastuh taktahu nak lepak mane . terus balik . pheww T__T kenape tak jalan2 lagi ? baru kol 2 doe . harhar =D anyway , best gilaa tadi . lame dah tak camnih .

 haii :) name kite comot^^

ica =D budak tak pernah jumpa kentang agaknye -.-

 dea paling kecoh -.-

bodyguard kitorang ^^ haha hebat kan ? weee

i love them :)

 sorang je takde , linaa >.< dah balik matriks --' iloveeyouall :) thanks made me happy ^^ lain kali keluar lagi tauu =D tak lupaa , shazmi :) I L Y


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem