Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
serba salah -.-
Monday 19 December 2011 @ 12/19/2011 05:24:00 pm

haritu aku declare dengan sorang budak nih . dah lame kenal kat fb *lame tak lame sangat lah . dalam bulan 5 gitu . entah aku pun tak ingat lah weh -.-

 fb dea Kimie Lolly :)

then haritu , dea dengan awek dea gaduh . kfinee aku kat tengah2 . serba salah , rase guilty gilaaaa T_______T'' gaduh sebab kimie ade akak angkat ? hadoii kalau korang macam mane ? clash dengan adek angkat korang semata2 taknak awek dea bermusuhan dengan korang atau biarkan jeh ?

sumpah lah weh takkanlah aku nak couple dengan kimie nih . harhar dea baru 15 tahun , aku 17 tahun =3= aku tak minat couple umur sebaya dengan aku , umur bawah aku lagilah aku tak suka . lagipun aku takde adek . memang teringinn gilaa nak ade adek kandung tapi takde rezeki kan ? nak buat macam mane , adopt jelah :') korang tak faham perasaan aku . aku je faham perasaan aku sendiri -.- ktacingg tetibee . geli :p

name awek dea dahlah same dengan aku "wawa" --' shazmi kata perangai kitorang pun same . tapi aku lagi macam cibai kod . HARHAR XD siape rapat dengan aku , tahu ler aku layan shazmi acane an . aku cume taknak lah sebab aku , dowang gaduh lagi . hmm :| kbosaannnn baii >.<

p/s : malam midnight nak lepak mane siaa ? --' duit takde nih . pinjam pacik sebelah boleh kan ? kgilaaaa -.-


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem