Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
takdir
Friday 30 December 2011 @ 12/30/2011 02:55:00 pm

title kemain lagi takdir bagai . HAHA :'D actually kita nak bagitahu kucing kita yang sakit kena gigit anjing tuh dah mati :') haa taktau lagi ? bace entri nih okay > http://budakcomotpendek.blogspot.com/2011/12/dugaan.html . pagi macam biasa abah kita yg kejut . pukul 8 setengah kod rasenye lahh >.< abah cakap " adek bangun , oncet dah mati" -> oncet tuh name kucing kitaa .

segeranya aku bangun then pergi belakang , nampak oncet diam jeh kat sangkar dea , fine abah serius , ingat abah main main nak suruh aku bangun -.- Then nampak si Gemok , siap meow2 lagi ,lepastuh dea terus duduk kat depan sangkar tuh *mcm faham je adek dea dah mati -_-

dea perasan aku datang , terus duduk berhadapan dengan aku , cehh tahu lah tuh aku nak snap >.<


finee Gemok muka kau sinis gilaa --' aku ade macam pembunuh ke ? sampai tengok aku cenggitu ? lempang kang >.< HAHA lepastuh abah sampai terus cakap " adek pegang oncet tuh , abah nak tanam dea " . ohmaii :O aku takutttttttt ler . jangan cam gini , alamak aihh lemah semangat nyah --,


tanah yg ade batu bagai tuh lah kubur oncet . abah kate taman kita nih banyak anjing so  takut dea bau bangkai , kang dea korek pula --' tuh yg kena letak batu . nampak tak gemok menyorok kat situ , dea perhatikan je kitorang tanam oncet tuh . hewhew macam faham jeh kan ? :')

hari yang same 29 DISEMBER 2011 , birthday kakak aku . mase aku wish tuh , kakak aku kate lambat -.- abah wish dulu dah awal pagi . fineee aku lupa sebab busy sedih oncet mati . malam tadi makan nasi ayam sambal , kakak belanja . sedap X'D


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem