Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
trauma doee :3
Saturday 31 December 2011 @ 12/31/2011 12:38:00 am

cehh aku nih kerja nak update jeh kan ? HAHA orang dah HABIS SEKOLAH memang cenggini laaaa . bosan tahuu takk --' lain kalau adik2 aku nih , time cuti pun still boleh study XD HABIS SEKOLAH bukan main besar lagi kan ? saje nak mention aku dah akak akak , so berlagak sikit . cewahh XD

sejak gaduh dengan budak FB nih , atototo ramainyaa budak SEREMBAN add kitaa . FAKE ACCOUNT boleh tahan ramai ahh >..< alaa awk nih kita bukan STUPID mcm awak tau ? approve FAKE ACCOUNT ? HARHAR XD *bukan nak cari pasal lagi cumaa RIMAS dengan FAKE ACCOUNT yg add2 nih . takbolehblahlahsiak --'

lahh kita terbuat silap lah aritu , TERapprove kawan awak . memulaa tengok , alahaiiiiiii handsomenyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.< lepastuh kawan baik kita kate " ehh nih bukan pelakon Indon ke ?" err yeke ? sepantas kilat guruh petir semua ade lahh kan , aku check . fineeeeeeeeeeee DIRLY -.-

now dah UNFRIEND :) terima kasih susah lah ramai peminat nih *statement berani mati , menyampah wak oi >.< bila ade org add jeh , aku check dulu bukan FAKE . then biarkan jeh . harhar :D kejam kan ? --' aku sekarang suka main tekan2 button ADD FRIEND . entah lahh kan macam best jeh ^^ *dah macam miss E pulak --' aku ADD aku ramah orangnyaa , tak macam kau --'
bila ade org ADD , trauma doeee :D ape function add aku gune FAKE ACC ? LOL -.-
dannn ape fungsi kau update wa ? saje hilangkan bosan -.- maaf maaf XD


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem