Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
We Will Miss You Mokmel :')
Sunday 1 January 2012 @ 1/01/2012 03:47:00 pm

siapa yg taktau harini budak2 PLKN dah kena pergi ? kalau taktau , masuk perigi lahh -.- malam tadi aje marah2 wada cakap wada nihh talam bermuka-muka lah sebab dah burukkan aje kat org lain and aku tak layan dea . harhar sebenarnya nak buat dea sedih andd mase dea nak pergi , kitorang datang buat suprise :D

jumpa je , dea terus cakap "jahatlah korang kenakan aku" atototo sorry wada :D ibu ckp dea nangis malam tadi --' takyah sayang sangat kat kitorang lah weh . hihi :D

abaikan muka aku . gilaa sakai =3= 

haii haii :) ini kawan saye ^^

pehhh muka aku abaikan okay ? >.<

three of us 

i love both of you 

 weeee :D wada semangat nak PLKN :D

bahagia eh ==' 

aje ? kau dah gemok :D

 we will miss you Siti Wardah . awwww sayangg kau gegilaa doe >.<
to wada : jage diri leklok kat sane . aku dah pesan zhi qing dengan mira jage kau . wee^^ papehal mesej tauu ^^ errr cakap banyak2 bukan kau bace -.- sorry semalam aku dengan aje , wat kau nangis . hihi sorry tautau . kitorang semua sayangg kau gegilaa :D


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem