Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Aktiviti budak Lepasan Spm
Thursday 5 January 2012 @ 1/05/2012 03:09:00 pm

yeahh harini hari kedua persekolahan ! pagi pagi buta mesti korang dok sibuk bangun pagi , mandi then pergi sekolah sedangkan aku ? pukul 12 baru aku bangun -.- HAHA taktau lah kenapa aku asyik bangun lambat je sekarang ni ? haiyo dulu pukul 7 dah bangun terus siap2 jadi surirumah yg cemerlang lagi berwawasan ==' bangun jeh dengar abah membebel2 sebab tak basuh baju lagi lah rumah tak kemas lah . walawehh =3=

esok tak boleh bangun lambat lagi , parah parah >.< ehh budak budak sekolah best tak sekolah ? hihi :D sekarang nih budak2 lepasan SPM macam aku mesti bosan dah dengan facebook . aku sekarang nih dah bosan gilaaa dengan FB ==' sampai dah taktau nak buat ape dengan FB tuh ? walling pun dah malas , HAHA XD

aktiviti aku sekarang nih , bangun jee tidur , settlekan rumah and baju baju bagaii yang patut dibasuh and disidai , lepastuh susukan aqish , tidurkan aqish , kacau dea sampai dea nanges , main FB sampai rase mcm nak hentak kepala kat dinding sampai pengsan sebab bosan sangat . errr T___T kasihanilah budak lepasan spm macam aku nih . *nak kasihan kan ape lah kan ? HAHA

ohhyaa ape cerita budak2 PLKN ekk ? wardah okay ke ? dea group dengan sape ? lagisatu takboleh blaa , bila tengok cerita Nada Cinta . terpandang jam Ricky , sumpah teringat mokmel aku :( rinduu kau mokk :'( ehhh aku tak suka Nada , aku suka Rasti . okay kejam kan ? biarlah Ricky dengan Rasti -.- walaupun aku tahu endingnya Nada & Ricky kahwin nanti . Rasti cantikk oiiii *k melencong >.<
P/S : sabtu nih nak dengar ceramah lesen kereta 8 jam . mati boleh ? ==' aku maluuu lah takde kawan nak teman :(


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem