Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Alhamdulilah aku bahagia sekarang :'>
Monday 30 January 2012 @ 1/30/2012 01:13:00 pm

entri aku kali nih tacing sikit . haha dulu kan kan kecoh pasal aku couple dengan FR . first love lah kata kan (; sayang macam mana sekali pun , kalau takde jodoh , memang semua takan jadi punya lah :'> kita hanya mampu merancang , ALLAH yg tentukan . am i right ? =D

aku lupa clash berapa hari bulan tahun 2011 . maybe bulan 1 atau 2 macam tuh lahh =-= maybe kitorang clash berpunca dari aku sendiri sebab aku yg menggatal cakap nak putus . haha padan muka kau kan wa ? :) lepas clash aku dah macam org gila meroyan sebab sedih gila babyy clash dengan buah hati . siap update belog , siap nak cuba bunuh diri * k yang nih paling STUPID aku pernah buat * , siap nangis-nangis sampai bengkak-bengkak mata , time tuh pula musim hujan , macam faham je apa yg aku rasa . haha =D

tak lama lepastuh aku kenal dengan Shazmi . dea memula nak game aku , aku pung nak game dea sebenarnyaaa . Shazmi jujur dengan aku , dulu dea nak game tapi dia dah terlanjur cinta kat aku *nampakk sweet ? hee ! aku pun haa yelah sama lahh ;) macam mana nak terangkan eh ? couple dengan dea , aku memang sayang tapi aku tak boleh nak sayang dea macam aku sayang FR . aku rasa kalau boyfriend-boyfriend korang mesti dah mengamuk then clash . tapi shazmi tak :) dea still sabar dengan kerenah perangai aku . aku nihh pemarah , ego , kuat maki hamun , nak ikut mood aku je and macam-macam lahh perangai buruk aku . aku pun taktau kenapa dengan Shazmi aku teruk gila weh . dea still sabar dengan aku . woo terharu :'> kalau aku rindu FR , aku cakap kat dea , nanti dea cakap ohh takpelah , kalau rindu dea , pergilah text dengan dea . nampak kan shazmi penyabar ? pakwe korang ade ? tak kan ? :) kawan-kawan aku selalu marah aku sebab aku selalu kecewakan shazmi :'> sorrry sayangg Kitorang selalu gaduh , clash tuh jangan cakap , selalu dah =-= selalu juga lahh kitorang jadi kawan :') clash couple clash couple . kejap kawan kejap couple cuma relationship kat fb je tak delete . hewhew :3

lepas 9 bulan , baru hilang rasa sayang kat FR tuh , hoo alhamdulilah aku bahagia sekarang , kitorang banyak gaduhhh , penat oh ? gaduh paling lama 2 hari =3= HAHA :'D 11/2 genap 11 bulan kitorang couple    11/2 jugak kitorang nak date    jangan jeles okay ? :) kitorang selalu date dengan kawan-kawan .date berdua tuh pun sekali je . aku takutt gila result SPM nak keluar nih , entah apalah aku dapat kan ? hmmm hope sangat dapat result gempak , nanti tak dipandang rendah oleh tetttt :) hahah ='D

Aku dengan FR kawan je sekarang , takde musuh-musuh dah :) aku pun nak minta maaf kat dea , aku banyak buat salah , 28/2 insyallah kalau takde halangan apa-apa , aku dengan parents nak pergi umrah . act tak ready lagi nak berubah , tapi aku cuba utk menjadi yg lebih baik :') doakan aku , aku tahu banyak dosa dah aku buat . wuuu shazmi I Love You (; ♥ 11/3/2012 genap kitorang setahun    tapi aku takde kat sini , aku kat sana lagi . 12/3/2012 baru bertolak dari sana balik Malaysia . sampai Malaysia mungkin 13/3/2012 . hmm doa kat sana je untuk kebahagiaan kita ♥ *haha k jiwang =.=
FR ? sorry sebab dulu wawa banyak buat salahh , maafkan k ? harap awak bahagia juga sekarang sama macam wawa . wawa doakan awak berjaya dalam hidup :) thanks sebab dulu pernah bahagiakan saya walaupun sekejap . kita kawan kan ? :) 


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem