Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Contest Bertudung by Intan and Dylla
Monday 9 January 2012 @ 1/09/2012 04:07:00 pm



Assalamualaikum semuaa (; tadi aku click click group kat Home aku :D baru aku perasan , group yg aku join semuanya berkaitan dengan Blog . HAHA =D mase bukak group CUTE and TOP BLOGGERS , aku rasa macam boring jeh . haha sebab tiap saat aku open kan ? hihi then bukak group Budak Blogger Perempuan , ternampak link contest . HAHA Contest Bertudung by Intan and Dylla (; so aku pakat nak join :)

nah nah gambar nyaa (; *sorry okay tak lawa >.<

gambar lama je pun =='

okayy nak join ? ada syarat-syarat2 nyaa (; tengok bawah :-
Wajib Follow Blog Intan and Dylla
Malaysian blogger only
Jika peserta kurang dari 15 blog maka terbatal lah contest ini.
Buat satu entry yang bertajuk "contest bertudung by intan and dylla"
Terbuka kepada blogger perempuan sahaja
Tempekkan banner ni kat blog korang dan gmbr korang
Tag dua orang atau pun lebih. Jangan kurang dari dua :)
like fanpage dylla dan intan
Masukkan link entry contest anda tu ke dalam ruangan comment intan ATAU dylla .
gambar korang mesty lah bertudung (WAJIB) dah nama CONTEST BERTUDUNG :D
So aku tag kat bestie aku Kiera :) and kawan dari FB Syida (;


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem