Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Doa Ke Syurga
Saturday 14 January 2012 @ 1/14/2012 12:04:00 am

kenapa tajuk aku Doa Ke Syurga ? korang tengok tv1 pagi tadi ? aku bangun tidur pukul 11 lebih pagi tadi , keluar jeh abah n kaka tengah tengok cerita nih . hmm pasal budak hyper . wuuu sedih :'> tapi aku dah missed 1 jam lebih -.- HAHA krugi sebab aku check youtube takde :(

http://www.bicaramakdara.com/2012/01/doa-ke-syurga.html <-- baru aku faham kenapa ada name allahyarhamah Adza mase last cte tuh . rupanya kisah benar -.- nak nangis tak boleh sebab aku payah nak keluarkan air mata >.< aku nih hati batu kata mama ? err yeke ? haha nafikan pulak ! cepuk kangg XD

budak yg berlakon hyperactive tuh name dia Raihan Kamal , adek kepada Hanis Kamal . comel wehhhhh muka dea sebijik macam abg dea mase kcik >.< ngurat boleh ? XD

k yg penting Hanis Kamal tuh handsome . aku dah lame minat dea dari dea kecik lagi . haha okay gatal -.-
sesiapa ada laman web yg ada siarkan cite nih gitahu eh ? aku nak tengok balik :'D #cehh tacing pulak XD


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem