Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
hang out 26 Januari 2012
Saturday 28 January 2012 @ 1/28/2012 09:53:00 pm

Khamis 26 Januari 2012 , aku kan dah plan nak hang out . aku sampai bandar pukul 1.20pm gitu lah *lupa nak tengok jam lepas turun dari kereta , mama hantar (; adik aku kata pukul 2 ? kgeram ! nak pijak orang boleh ? herr =.= call bie , date dengan dea sebab dea tengah rehat , kerja lah katakan ? weweitt ^^" sampai pukul 2 , dea teman aku . sanggup tuh curi2 keluar dari office -.- ohh dea clerk accountant kat Pacific , Kluang Mall (;

aku yg risau tengok dea tak masuk2 kerja -.- dea boleh watlek sambil tengok baju2 kat situ , bie dengan aina teman aku mase tuh . heee thanks Kawan ♥ Adik aku cakap Tak jadi keluar ! ehh sedap ahh kan layan =3= aku suruh bie masuk office , sebab aku nak pergi tengok movie sorang2 , bie pula risau tengok aku , watlek ah bie ! haha dah biasa ah cenggini :'>

kjumpa Aizat dengan adik dea , mase beratur nak beli tiket wayang , dowang boleh tanya aku tengok movie dengan siapa , bila aku cakap sorang-sorang ,tak percaya pulok ? tolonglah percaya cakap saya T__T aku baru je nak melangkah masuk screen 1 , adik aku call tanya kat mana ? aku cakaplah nak tengok wayang , dea suruh keluar , lhaaa ? aku baru nak masuk -.- pukul 4 setengah movie habis , haha  ! adik aku still tunggu dari pukul 3 sampai 4.30 pm . padan muka kan ? 

dea tuh konon-kononnya nak buat suprise lah weh kat aku , tapi dea terkena balik . hewhew :3 pergi makan dengan dea and Riza lepastuh Aina sampai (; aku tengah makan mase tuh , makanan Aina lambat sampai , tapi dea habis makan dulu dari aku ? kfinee aku makan memang lambat =.= pukul 7 baru abah ambil aku , sopannya anak dara balik lambat =-= adik aku pukul 6.30 dah balik , setengah jam tunggu abah tuh aku sempat lah capai inner syriaa dengan nestum aqish . hoho ^o^ kejap lagi nak update pasal drive kereta :)

click gambar =D mase mula-mula jumpa , aku rase macam nak picit-picit je budak sekor nih . geram gila kod =.= kalau ye pun nak buat suprise tuh agak ah tunggu aku ada kawan sorang . takdelah aku macam org bungek jalan sorang-sorang kat bandar . haha dahlah ade pengkid dengan sorang jantan pandang aku dengan pandangan luar biasa , k seram =-= i love you MY ONLY little sister  Thank you Illyani Nazirah and Aina Amirah sebab teman kita . hee ^^" Thanks AGAIN my FRIENDS 


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem