Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Kereta ! jom kawan =D
Saturday 28 January 2012 @ 1/28/2012 11:22:00 pm

semalam aku ade modul kereta 3 jam litar . hewhew sampai kedai driving school tepat-tepat pukul 8 pagi sebab aku tidur balik lepas solat subuh . haha terus naik kereta dengan uncle yg nak ajar aku tuh pergi niyor . keluar je dari kereta , nampak kawan aku Eda ! tanya dea , dea dah sampai mana ? dea cakap tinggal QTi pastuh JPJ test . gilaa ahh >.< aku baru je nak belajar bawa kereta :(

masa mula-mula dea ajar basic , aku memang tak hafal , follow jeh =3 mase mula-mula dea ajar step by step , hihi kereta bergerak *kjakunn =-= pastuh pusing pusing kat litar tuhh . haha XD sampai bukit pon okayy , semua okayy lahh ^^" tibaa je nak parking , phewww aku tak boleh nak ingat ahh step dea , banyak sangat =3=  tapi boleh lah , tiang tak jatuh :) weee ^^" mase nak pusing stereng ke kiri atau ke kanan sampai habis , Ya Allah ! sakitnyaaa hati , ketat gila =-= berpeluh-peluh aku masa tuh . HHAHA XD

lepastuh kat bukit curam pulak , selalu enjin termati =-= sebab aku tak pandai nak balance kan minyak dengan clucth tuh . haha k tahniah wa ? hewww bukit jehh aku failed sikit :') alaa baru nak bermula kan . watlek :D lepas 1 jam belajar tuh , uncle tuh suruh aku keluar dari institut tuh . jalan kat jalan raya betul . wahh makin excited aku :D aku tekan minyak dari 40-60 . baru nak lebih 60km uncle tuh suruh slow2 ==' alamak relax ah ;) aku nak tanya kalau jalan lurus stereng uh memang bergerak sendiri eh ? aku dah pegang ponn , kekadang dea ke tepi =.= uncle tuh risau dea pegang sebelah stereng aku :) aku bawa kereta sampai signboard NIYOR . then pusing balik (; aku cerita kat abah dengan akak , dowang tak percaya =-=

k best tauu bawa kereta ? haha tapi kejap jeh =3= parking dengan bukit curam aku nak pro kan :D takziah kat aku sebab tak boleh nak bawa kereta kat taman aku , sebab kereta kat rumah semua AUTO -.- abah kata kalau nak bawa untuk latihan sendiri , tuh pajero abah , bawa lahh . bahan ek ? sedap layan abah -.- 
sekarang kena tunggu lesen L keluar , baru boleh sambung belajar kereta :) heee =D tapi still cuak kalau tak lulus test JPJ *padehal lama lagi HAHA-.-
lepas habis belajar kereta , call shazmi *pakwe kita :) nak cerita dengan dea pasal bawa kereta tuh , sebab selama apa-apa mesti dea orang pertama tahu . tapi dea dalam kelas :'> kfineee ! lepastuh call bie , cerita dengan dea , dea boleh tahan ahh layan aku padehal tengah kerja ? (; malam semalam ingat nak webbie dengan pakwe kita , tapi dea tertidur pulak . kfineee :') tak kisah ponn , last-last malas nak cerita dengan dea , baca jelah belog nih :')


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem