Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
new CUTE friends :)
Wednesday 4 January 2012 @ 1/04/2012 02:18:00 pm

haihai :D harini aku nak cerita pasal kawan baru aku kat FB (; dulu Choco Pelat kan ? hihi dea dah tak online dah so main texting jeh sekarang nihh . weweiiett^^ kalau aku cakap , mesti korang semua ramai dah kenal . hoho ^o^ ade dua org mehh . dua2 hotstuff wehh :D muka memang comel abesss , macam doll . weee kalau boleh nak suruh Doraemon jadikan aku cam dowang *mengarut , haha XD

dah banyak sangat aku melencong nih , mehh kenalkan sorang sorang . heee :D sorang nih name fb dea Yaya Monsta . ape ? korang dah kenal ? korang dah kenal , korang punye pasal lah . aku nak cite gax -.- HAHA :D kesian dea , banyak FAKE ACCOUNT gune gambar dea . WHAT THE HELL huh ? ==' belom jadi artis dah jadi gini , dea comel doeee :O lagipun dea duduk Kluang same dengan aku , cuma dea nihh budak High School . heee :D

Yaya Monsta (;

sejak banyak account FAKE tuh wujud , dea nih private pic lah pulak . zaman bila dea nak kasi pic dea entah -.- tuh yang aku rembat DP dea nih . haha sorry yaya :) dea suke kenakan aku , aku pun suke kenakan dea . haha dua2 jahat an ? normal lah babe :D mase memulaa engat dea sombong aww , rupanye tak lah weh , aku IM reply saje , panjang2 pulaa tuh . macam dah lame kenal je tau ? ngee ^^ dea baye aku , so sbb tuh mcm ade keserasian sikit :) serasi lah sangat kan ? -.- *muntah jap

lagi sorang nih pulaa , name fb dea Adriana Ariff . aku tak rapat sangat dengan dea sebab dea nih busy sangat . haha selalu reply wall lambat -.- tacingg boleh ? HAHA XD haritu dea ade buat entri pasal aku , saje lettew nak amek hati :'D http://adrianaariff.blogspot.com/2011/12/budak-comot-delina-d.html tuh haa entry nyaa :D bace ler kalau nak (; dea tak sombong cuma suke reply wall lambat . haha bunuh diri jap >.< dea nih baru lima belas tahun tau ? kenalah dengan muka comel dea uh . harhar oke dah dah , puji lame2 nanti dorang nihh kembang susah . HAHA XD

comel kan ? hee :D

ohh yaaaa , aku dengan dea suke panggil kita , awak ;D entah lah eh ? lagi sopan agaknye ? kang panggil gua lu , terkejut berok pulaa budak comel nih kang XD hihi harini dea masuk sekolah . makin busy lah nampaknya kan ? hoho ^o^ selamat menjalani aktiviti2 di sekolah sayangg (; jangan memain ohh budak , awak tuh nak pmr . hihi so belajar pandai-pandai okay ? lepasnihh kite tak boleh kacau awak dah , tak boleh nak semak semak kat wall awak dah . hihi *ayat nak sedih jee kan ? HAHA :D
p/s : saje nak plesing kawan2 baru aku , take care semuaaa :)


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem