Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
- NO TITLE -
Wednesday 25 January 2012 @ 1/25/2012 09:53:00 pm

hey awak semua ! apa khabar ? sihat tak sihat tak ? aku macam biasa sentiasa sihat . weee entri kali ni takde tajuk sebab aku malas nak ketuk otak aku fikir tajuk apa --' HAHA k abaikan c(; first of all , i want to share something with you all :) *siap speaking bagai ! tembak me please XD

okay okay serius -.- minggu lepas hari Selasa kan kan aku ambil test undang2 untuk lesen , woahh aku lulus woi :O dengan keadaan menggigil mase jawab tuh , SPM aku pun tak macamtuh tao . dasyat betul ek ? sebab kalau failed kena bayar doe ==' itu je sebabnya ! alhamdulilah aku lulus (; then dua hari selepas itu , hari Khamis minggu lepas aku pergi ceramah 3 jam pasal bawa kereta , sumpah tak faham apa-apa =.= aku tengok penceramah tu kecik besar lebar tinggi je aww . nak je tanya , bantal please ? *belum pape dah kena tendang kod ? HAHA =D 

lepastuh kan kan modul kereta 3 jam kat litar ingat nak ambil Sabtu , dah plan nak hang dengan adik aku Syafika , so tak jadi lah nak booking Sabtu :) Aku booking hari Jumaat minggu depannya same dengan Jumaat nih 27 Januari 2012 (; lepastuh adik aku boleh cakap postponed ke Khamis minggu depan same dengan esok -.- haih sabar jeh dengan kau dik !

Kebetulan Wada balik dari PLKN hari Jumaat 20 Januari 2012 , cuti raya cina ! Sabtu yg sepatutnya aku keluar dengan adik aku , bertukar aku hang out dgn wardah bersama kawan-kawan PLKN-nya . LOL gila segan aku =3= ingat keluar dengan dea and mira je . herr jap lagi ramai ek --'

aku dengan sikap pemalu aku , weh weh control , friendly sikit wa XD alhamdulilah aku buat slambe je macam dah kawan lama . HAHA =D sorry weh semua aku memang suka gelak , senyum =.= *macam dowang bace jeh . by the way , esok hari Khamis 26 Januari budak-budak PLKN semua dah kena balik sana balik . ouchh tacing D= petang tadi ngedate dengan wada sekejap :) 

minta-minta lah lusa mase bawa kereta tuh tak pape , aku dahlah taktau pape -.- ehh nak dapat cegu yg baik ==' taknak garang2 , kang terbabas pulok :O hihi esok kita nak date dengan adik kita Syafika , cousin dea and Yaya Monsta (; insyallah kalau takde pape halangan :)
panjang betul --' sebabtuh aku taktau nak letak title ape sebab cerita bercampur-campur . wehh Kiera dah back to normal :)



Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem