Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Semalam ~
Monday 9 January 2012 @ 1/09/2012 02:30:00 pm

cite nih pasal semalam (; bangun tidur pukul 11 setengah pagi *hebat tak hebat aku jadi anak dara bangun lambat ! takde yang nak melamar aku nanti XD keluar bilik jeh nampak mama dengan kakak tengah tengok Ombak Rindu ! Ohmaii :O aku join sekaki lerrr . HAHA =D

petang sikit online lepastuh tolong kawan edit blog . edit blog aku memang reti tapi bab Header ? err okay failed -.- dea pakai Washed-Denim . so senang sikit lahh , semua guna code (; HAHA =D then dah nak siap tuh , dea boleh pula nak guna Blogskins . haiyaaa marah nya saya =3= kenapa tak cakap awal2 wehh ? errr =='

aku edit dari pukul 1 lebih kod ? sampai pukul 7 malam . HAHA =D now dea private pulaa , tukar Blogskins ler tuh -_- malam kena bebel dengan family aku , sebab tak bace buku KPP nak ambil ujian Komputer . usha pacik kat situ boleh kan ? >.<

Ade budak nih dea buat fake relay . HAHA bebudak yg rapat dengan dea jelah kod tau ? pastuh ade org komen kejapnya dapat pengganti ? watlek ahh gegel (; takkan hati adek aku nih mcm lampin ! tuh fake lah woi :O ape ape pun aku doakan yg terbaik untuk adek aku (;
siapa nak kasi duit kat aku ? kusut gilaaa -.-


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem