Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Pak Cik cakap saya kelam kabut ? pffttt T__T
Tuesday 21 February 2012 @ 2/21/2012 03:40:00 pm

pakcik mana pulaa yg cakap aku kelam kabut ? pakcik aku yg test aku mase QTI tuh . hmm sedih gilaa wok :'O sebenarnye aku test QTI sabtu lepas tapi baru nak update . k nampak kan aku makin malas ? herr ade aku kisah ? >//< sebelum test QTI tuh aku dah round bandar 2 kali dgn abg yg ajar aku tuh . parking , bukit dengan 3 penjuru tuhh jangan tanyaa lahh wehh , banyak kali aku dah buat . hewww berjalan dengan lancar je :)

masa test QTI tuh , masuk je kereta tuh dah start enjin bagai , nak keluar dari situ dah buat hal , ade kereta kat depan tuhh , aku pulaa tak pusing stereng sampai habis . so kena lah berhenti jap --' reverse then pusing stereng sampai habis . haha bising pakcik tuh =.= kat depan simpang aku lupa pasang signal , kena bebel lagii . pheww apehal doe ? :O bilaa dah jalann kereta nye , pakcik tuh suruh aku cool jangan kelam kabut sangat (─‿‿─) 

aku tak kelam kabut lah , cumaaa .. errr mungkin betul cakap pakcik tuh hmm  /╯﹏╰\ dah sampai bandar pulaa , okay jee ;) cuma pakcik tuh tegur aku pasal cermin je . masa nak balik tuh , kat bukit Taman Pelangi , ade van nie lembab semacam tao , aku dahlah tekan minyak habis , memang tengah lajuu gilaa . boleh pulaa dea lembab-lembab depan aku , terpaksa lahh wehh lepas minyak sikit-sikit and tekan brek sikit-sikit ! nak potong , double line pulak  (►.◄) aku terus tukar gear 3 , tak sempat nak tukar gear 2 , termati kereta nya betul-betul kat puncak bukit tuh ! Van tuh pun dengan selamba nyaa belok ke kiri . herr emosi doee (¬▂¬) k lepastuh aku dah start enjin balik aku buat cam biasa , tetiba termati balik . apesal wehhhhhhh !

YA ALLAH mase tuh , memangg geram gilaaa . apesal semuanya tak kena nie ? nangiss japp boleh ? (╯3╰) hmm then baru perasan gear tuh gear 3 . haha terus free gear then masuk gear 1 , baru bergerak ! cover bengang kejap (¬¬) pakcik tuh membebel lagi . hadodoii taktahan betul boleh pulak terbehenti dekat atas bukit tuh ==(Y)

k mase nak buat bukit kat litar , haha berjalan dengan lancar (; cumaa lupa nak angkat tangan =.=' parking pongg same ! mase aku nak keluar dari tempat parking tuh , pakcik tuh berlari kat aku , terus cakap , kau tak angkat tangan macam mana aku nak tahu kau dah sedia belom ? errk pakcik kita lupa  ≧◡≦  masa buat 3 penjuru pulak , kereta dah kat depann tuhh kan , kita kena reverse tapi kena pusing stereng ke kiri sampai habis baru reverse rite ? aku tak main reverse jee then aku rase pelik . haha k aku lupa nak pusing sterengg  〷◠‿◠〷 so aku ke depan balik lahh , pakcik tuh tegur mane boleh macamtuh , dea kena sekali je ! haha kita lupa nak pusing stereng pakcik --'

geleng kepala je pakcik tuh . fineeeeeeeeeee !! semua benda dah tak kena mase QTI tuh , aku pun taktau kenapa ? masa latihan aku okay je :'> hmm sadis betul tao ?  (╥﹏╥)


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem