Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
Umrah :)
Monday 27 February 2012 @ 2/27/2012 06:07:00 pm

k esok tengahari aku dah bertolak ke KLIA . hmm pakcik aku hantar sampai Ayer Hitam then bas Tiram Travel yg hantar sampai ke KLIA . err aku takut weh ಥ_ಥ bukan takut apa , yelah kan nak hadap ALLAH , cuak semuanya ada tapi minta-mintalahh takde pape >//<

hmm korang doakan aku selamat pergi dan balik tao tao ? hee adik aku siap update belog pasal aku , haha terharu nyah oii  ❂.❂  gilaa tak rindu budak kecik tuh ? mestilah rindu woii :O mana tak boleh rindu ! lagi-lagi pacik yg aku sayangg tuh , Shazmi (✿◠‿◠) HAHA kesian dea kena tinggal 2 minggu nanti (¬‿¬)

weii korang jangan lupa aku tao ! HAHA tetiba mood tacing  /╯﹏╰\ err korang tengokkan shazmi aku , mane tahu dea curang ke kan ? haha siap bukti tauu bukan sekadar cakap je (¬¬) risau nak tinggalkan dea niee (✖╭╮✖) haha cam nak pegi mane je kan ? padehal 2 minggu je pon . k sila diam , jangan gelakkan aku (⋋▂⋌) aku sayangg  dea gilababy doe takut dea curang , wee ≧◠◡◠≦✌

korang tolong pm aku nombor korang , sebab nombor korang semua hilang tao :( aku nak mesej before flight , herrr k sedih sedih , tisu please ? ͼ(ݓ_ݓ)ͽ adik aku siap nak bawa hp pergi sekolah , k nampak kan sayangnya dea kat aku ? harhar XD kita terharu lah wakk !

11 Mac 2012 aku dengan pacik sayang aku genap setahun tapi aku tak de kat sini , hmm sedih doe :'< 13/3 maybe baru online balik , tunggu aku wehh . ape ? korang tak heran ? kfineeee (╥﹏╥)  haha ape aku mengarut nie ? kbaii 
i will miss them 
Mohamad Shazmi *ini wajib* 〷◠‿◠〷 Syafika Roslan | Cousins terhebat | Wawa Twinny | Jaja Raaella | Wada Mokmel | Lolaurbunny Nett Illyani Mohayaddin | La-Lieto Family | Syakirah Abdullah | kawan-kawan Facebook andd semua yg kenal Wawa Delina *sorry kalau ade yg tak mention , kalau mention semua jenuh nak taip (≧◡≦) 


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem