Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
cara nak buang timeline =.=(Y)
Sunday 25 March 2012 @ 3/25/2012 01:21:00 pm

malam semalam shazmi buah hati aku suruh aku tekan link , tu link game , so aku pun tekan je lah kan =.= game tuh main lukis2 , so dea kononnya nak lukis love ape lah kan . HAHA jap lagi aku tengok profile aku ? WHAT THEEE ? -__- TIMELINEE STUP** dah keluar . YA ALLAH hanya ALLAH je tahu , aku macam nak menangis doe :( aku memang BENCI kat timeline tuhh .

rasa macam nak maki , tapi sabar jelah aih  ͼ(ݓ_ݓ)ͽ then aku search youtube , semua takleh pakai . okayy masa tuh dah nak nangis *cengeng kan ? lantak ah (Y) cari kat google lax , cari punya cari , test punya test , akhirnyaa berjaya dengan izin ALLAH ≧❀‿❀≦ hee sukanye kemain lagi 〷◠‿◠〷 bebel pulak kan kau wa ? HAHA k nak ajar nie camane nak remove timeline sengal tuh . hihi 
ikut tutorial nie kalau korang guna Google Chrome http://blazomania.com/2012/03/02/how-to-disableenable-facebook-timeline-for-profiles-on-google-chrome-working/

kalau Mozilla Firefox  http://blazomania.com/2012/03/02/how-to-disable-facebook-timeline-for-profiles-on-mozilla-firefox-working/
just ikut step okay ? kalau orang lain tengok profile korang still ade timeline , tuh takleh nak buat apa lah kan ? kenapa korang tengok aku punya profile takda timeline even korang tak install apps remove timeline nie ? sebab aku punya timeline yg baru . so mane yg dah ade timeline sejak azali lagi , hanya orang-orang yg dah install apps remove timeline SAHAJA tengok timeline tuh takde . sebenarnya ade lagi :) faham tak ? thats why ada yg tak jadi sebab korang timeline yg lama . apa-apa pun janji owner tak nampak timeline kan ? kusut bila tengok ada timeline tu :)
p/s : nasib baik aku punya timeline baru sebab tu boleh remove -..- Kiera [bestie] aku bagitahu sebab yg mana timeline tak jadi tuh :) thanks (✿◠‿◠)


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem