Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
result oh result kau buat kitorang semua tak tentu hala
Friday 23 March 2012 @ 3/23/2012 08:18:00 pm

k japp . lap lap habuk kat blog aku nie . ya allah siap ada sarang labah-labah . teruknya wa , nampak sangat kau dah lame tinggalkan blog nie haa . minta maaf cepad ! LOL -..- hee dah bersih dah ^^" baru boleh start cerita ≧ω≦ k peace sikit (Y) attention entri nie teramat panjang okay =.=

habis je paper LAST SPM , malamnya aku dah mula fikir ape result yg akan aku dapat ? kadang-kadang sampai marah diri sendiri sebab tak buat betul-betul . hmm tapi nak buat macam mana kan ? :'> so tawakal jelahh :') hari-hari berlalu dengan pantas then aku pergi umrah , alhamdulilah selamat (≧◡≦) kat sana setiap kali habis solat , aku mesti doa supaya aku dapat result 8A atau paling cikai pun 5A tapi ALLAH bagi aku 4A . walau apa-apa pun aku bersyukur :'> korang bayangkan lepas habis je paper akaun , aku fikir pasal result sampai lah 21 MAC tu . tak caye ? (─‿‿─) tanya shazmi :') dea yg selalu dengar aku membebel risau cuak pasal result (¬‿¬)

akhirnyaa 21 MAC muncul juga setelah sekian lama menanti . menanti ? ohhmaiigucci kalau boleh nak elakkan . betul tak candidates SPM 2011 ? hmm :'{ aku ? malam-malam buta otp dengan shazmi , kerja tanya pasal result je . sampai nak nangis bagai =.= punyalah takut tu !

pagi , solat subuh then solat hajat supaya ALLAH tenangkan hati aku , berikan aku result yg baik yg mampu buat kedua ibu bapa aku tersenyum :') okay lepastuh baca doa-doa setiap pagi . tuptup dah pukul 8 pagi . bagi kucing aku gemuk makan , kang dea bising kalau lapar . HAHA then sambung tidur . pukul 9.40 pagi mama kejut . ohhmaiGUESS ? mase tuhh memang cuak habis . jangan tanya kenapa ! mandi punn errr fikir result aku camane eh ? okay or K.O ? ahhh pening ≧⁰,⁰≦

lepastuh call shazmi , dea ah yg tenangkan aku . thankyou bie  lepastuh wada text pulak tanya dah gerak belum ? lagi aku cuak doe  /╯﹏╰\  jangan ah tanye cenggitu ! okay pukul 10.15 pagi gerak dari rumah sampai sekolah pukul 10.30 pagi . aku dengan sopannya pakai baju kurung . hoho ^o^

masuk dewan nampak cikgu-cikgu . salam cikgu faridah [ cikgu akaun ] . mase salam tuh dea kata cenggini " nie kena peluk kejap lagi nie " . aku dengan bangangnya tak faham maksud cikgu =..= dah nak pukul 11 pagi , ade pengisytiharan dan penyampaian hadiah untuk pelajar2 terbaik SPM . tengah syok berbual and bahan si erra , jap ag pengetua sebut nama sedare aku ==' 9A 1C ? ohhmaii :'O

tak lame tuh kitorang dibenarkan amek result kat cikgu masing2 , aku dengan geng-geng aku yg lain still watlek tengok deorang semua berebut nak amek result tuh . nampak cikgu maimon [ cikgu rekacipta ] , cikgu noriah [ cikgu sains ] , salam mereka . cikgu maimon macam kecewa je ? hmm aku dah cuak kebabeng dah kan :< cikgu noriah kitorang panggil dea mak ! mak macam steady , asyik senyum je sampai ke telinga kalau boleh =.= suka nya bukan main ! ayat tak tahan , pergi ambik result lepastuh tunjuk sains A ke tak . cepat! haha terus pergi beratur nak amik slip result tuh (≧◡≦) pandang belakang nampak ira mastura dengan keputusannye 9A 1B peluk mak dea nanges2 . terus meleleh air mata aku sampai teresak-esak padahal belum ambil result lagi tuh (╥﹏╥)

haih kawan-kawan dah cuak tengok aku menangis , lagi-lagi dua orang tuh mokmel dengan aje ! hihi airmata aku makin lama makin tak boleh berhenti , makin laju pulak ==' k tak tahan , call shazmi :)  k dengar suara dea makin terharu makin nangis pulak ==' tetiba aje dengan wada dah ke depan and ke tepi , betul-betul kat tepi slip result SPM tuh . aku pun sambil nangis tuh follow lah deorang niee . aje cakap " wa name wa kat atas sekali nie , aje tengok aww "  =O aku pun angguk je lah tengah nangis-nangis call shazmi . tetibaa aje cakap " wa 4A wa ! kau ade A+ " ape seyh ? lagi meroyan aku mase tuh , siap terduduk kat lantai =.= shazmi orang first aku bagitahu :') tengok slip . YA ALLAH AKAUN AKU A+ ? :'( serius aku tak percayaa tapi kena juga percaya :'> second tengok ADDMATH , lagi sentap aku tengok B+ ! ╯.╰ 

berpelukan dengan wardah and aje :') jumpa cikgu-cikgu semuaa , cakap terima kasih ajar bagaii . masa jumpa cikgu Adilla [ cikgu addmath ] , dea cakap " saya target awak A tao , B+ pulak awak bagi ? " ya allah sorry cikgu :'< masa nie dah berhenti menangis . mase jumpa cikgu faridah [ cikgu akaun] , sengih dea nampak aku  〷◠‿◠〷  aku pun terus ah cakap " ohh cikgu dah tahu awal eh ? patut ah . jahat ah >< " berbual punya berbual , cikgu cakap sabtu dating ah . aku pun macam =O dea ajak aku dengan yanie sebab dea pun A+

petang pulak kat rumah , cikgu rahim [ cikgu akaun tuisyen ] text tanye macam mane ? aku call guna phone abah , takde kredit ==' cakap A+ cikgu :) berbual-bual cakap sekali yanie pun A+ (; haa baguslah lepastuh dea cakap , nanti free saya belanja makan tapi saya nak kumpulkan dulu budak-budak yg lain . dah cukup saya inform . aku pun haa okay :) sekarang tengah tunggu dua-dua cikgu akaun belanja . wee^^"

untunglah abah asyik puji farah je , result 9A kan :') hmm kite dah usaha sehabis mungkin bah :') nie je kita mampu bagi abah . kita target 7A tapi allah bagi 4A . kita bersyukur walaupun result kita paling rendah bila nak bandingkan dengan anak-anak sedare abah :'>
ღ PRINSIP AKAUN                        ☛ A+
ღ SAINS                                           ☛ A
ღ MATEMATIK                               ☛ A
ღ BAHASA MELAYU                     ☛ A
✿ REKA CIPTA                               ☛ B+
✿ AGAMA ISLAM                          ☛ B+
✿ ADDITIONAL MATHEMATICS ☛ B+
☹ SEJARAH                                      ☛ C
☹ BAHASA INGGERIS                    ☛ C
nie lah keputusan aku yang tak seberapa macam orang lain :) tapi aku bersyukur sebab nie lah usaha aku . cuma kecewa skit sebab addmaths and RC takdapat A :'< so far okay lah kan semua kredit . dulu aku risauu gilaa takut ade D . tak kredit susah nak masuk U :'> hmm korang doakan aku masuk U andd dapat course yg aku nak okay ? hee thankyouu :)

thanks to buah hati jantung hempedu salur darah and lain-lain , shazmi sebab dah support aku baik dalam pelajaran dan kehidupan :'> serius doe aku mula start nak belajar and serius dalam pelajaran bila aku tengok buah hati aku masuk U . weweiiett hebat kan dea ? dea berjaya ubah aku :') taktahu lah kenapa , kalau dea suruh belajar tuh , even aku malas , aku belajar jugak :'> then aku belajar ade sebab . sebab tuh biarlah kitorang berdua je tahu :') thanks b selalu support bu ! i love you ♥ seterusnyaa cousin aku Lina :) woooo dea memang superb genius =D sekarang kat matriks :) bulan 4 habis . then duduk rumah tunggu panggilan U buat degree XD dea pernah nasihat aku , panjang gilaa kod inbox . wee thanks lina (;

untunglah korang ade A- banyak , then cakap A . hebat =.= aku takde A- , aku banyak b+ je :'( sila menangis sekarang T--T Bila sekarang nie teringat waktu aku menangis kat dewan sebelum dan selepas amek result . k maluuuuuuuuu T_____T tu je nak cite , sadis kan cite aku ? haha kbaii ==(Y)


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem