Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
no title !
Thursday 19 April 2012 @ 4/19/2012 08:22:00 pm

nak tahu asal takde tajuk ? sebab aku tengah mood marah , mood sakit hati dan seumpama dengannyaa . kenapa ? pasal boyfie ? The answer yes ! eee nak update pun takde idea . lol -.-

sejak beberapa hari ni aku selalu gaduh dengan shazmi . gaduh , baik balik , gaduh dan baik balik . aku nie pulaa jenis marah tak lama . then , aku okay balik . aku cari dia balik even dia yg BUAT SALAH . sebab kitorang jenis gaduh MEMANG SUSAH NAK LAMA . dah terbiasa macam gitu kann . 

kali ni memang aku dah tak boleh sabar , sebab benda nie dia dah selalu sangat buat , maaf je yg dia tahu cakap ! aku tak pernah kisah kalau dia nak KELUAR then pergi lepak-lepak atau main futsal ke pergi cc ke ? okay sumpah aku tak heran ! aku paling jaki bila aku suruh dia balik awal , dia kata insyallah then dia balik lambat ! what the .... !!! petang nie dia balik pukul 7 pm ? and guess what ? dia balik pukul 7pm tuh then terus solat asar ? padehal maghrib dah dekat sangat . siapa ajar ek agak-agak ?

aku dah suruh dia balik awal , then solat asar lepastuhh esok keluar lah lagii . okay tak dengar then balik lambat , solat pun lambat . bagus punya perangai =) ape benda seh ? macam tak boleh jumpa kawan-kawan esok hari kan ? macam tak boleh sembang-sembang hari lain . kalau dia tuh PERIOD ,tak kisah lahh wehh . aku pun bukan baik sangat , tapi at least aku berubahh sikit demi sikit . aku nak dia jadi lelaki yg tak pernah tinggal solat . macam mana dia nak bimbing aku kalau dia sendiri tak betul ? aku fikir macam nie sebab aku serius dengan dia . okay maybe korang dengan pakwe korang tak macam aku dengan dia .

tak susah punn apa yg aku suruh tuh , aku takde suruh dia buat benda yg tak betul . balik awal , solat , then esok keluar lagi . dia keluar dari pagii , then petang dalam pukul 2pm dia balik untuk makan then solat zohor . lepastuh kol 3.30pm atau 4pm dia akan keluar balik . salah ke aku suruh dia balik awal untuk solat asar ? salah ke aku ? dari dulu dia kata nak berubah , tapii sama je aku tengok :(

lepas dia balik rumah , asyik reti lah kan bagitahu aku . pukul 7.30pm aku call dia , aku dah mengamuk ape semuaaa , last aku cakap " dah lepasnie kau cari perempuan lain , aku cari lelaki lain , habis cerita , bye " aku terus off phone , deaktif facebook ! boleh pula dia call mama nak cakap dengan aku , dalam bilik aku jerit " ma , kita taknak cakap dengan dia " , keluar bilik mama boleh tanya " gaduh dengan shazmi ? kenapa ? haih mama taktahu nak cakap camane lagi dengan korang nie . gaduh memanjang " mama aku mengeluh okay ? apetah lagi aku yang menghadapi semua nie -..-

aku takdelah baik sangat sampai tak pernah buat dosa , tapi aku berubah sikit demi sikit :'> itu je nak cerita , aku akan online facebook balik bila mood dah okay sikit :')
boleh ke perasaan & kesetiaan nie hilang macamtuh je lepas setahun lebih aku dengan dia ? :') Ya Allah , betul ke ape yg aku buat nie dengan melepaskannya ? hmmm aku cuma nak dia taat dengan kau dan dia boleh membimbingku suatu hari nanti selepas aku menjadi isterinya yang sah tapi dia tak faham :'> Kau kuatkanlah hatiku ini Ya Allah ! Sesungguhnya kepada kau sahaja aku memohon :'(
p/s : lagu aku sedih kann ? :'(


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem