Welcome to my world . Be nice here okay ? And I will do the same thing . Thank you :) Do Follow Me ! Follow or Dashboard ?
//Forever Imperfect
semuanya kembali seperti biasa . alhamdulilah ya ALLAH :)
Saturday 21 April 2012 @ 4/21/2012 01:09:00 pm

haii korang ! wawa nak cerita somethingg niee . korang kena bace juga ! kalau tak kena saman tao ? takut tak ? lol ape ? tak takut ?! ehh harus takut sebab wawa tengah garang nie -..- *ugut OMEY  ٩(•̮̮̃-̃)۶

masa hari Khamis kann wawa ada update entri pasal gaduh dengan buah hati kan ? siap deaktif fb , off phone . kemain lagii kan ? HAHA =D tapi tak lama pun semua tuh berlaku = ='' alaa entri yang mana ? entri yang nie lahh > No Title ! wooo terserlah garang aku kan =.= Shazmi je tahu aku nie macam mana bila aku tengah marah gila babyy (Y)

aku deaktif fb dalam pukul 7.30pm gitu lahh kann . Then reaktif fb balik pukul 8.30pm macamtuhh . LOL sengal kan ? sumpah masa tuh aku rasa LIFE aku dalam keadaan gelap gelita <-- cehh ayat kalau boleh nak A+ (≧◡≦) Haha =D bila online balik , wahh kemainn Shazmi mengayat kat Inbox -..-

Conversation between us :








okayy aku pun taktahu kenapa sekarangg nie EGO dan KERAS KEPALA aku menyorok ? cepat sangat maafkan dia andddd lembut hati -.- kalau dulu dengan ex-ex aku wahh kemainn gaduh sampai berhari-hari >< dengan Shazmi tak boleh lah =..= paling lama gaduh 1 hari ! HAHA tak boleh bla kan ?

k sekarang nie dia dalam proses nak mengubah dirinya menjadi yg lebih baik :) i'm really happy for him 〷◠‿◠〷 dan sekarang aku takpayah nak bising-bising suruh dia solat , dia dah solat dah . sekarang dia pula tanya aku dah solat ke belum ? terbalik pula kan ? LOL = ='' tapi takpelahh itu yang aku nak sebenarnya ^^" aku nie pada hakikatnya jahat ! then pergi umrah alhamdulilah dapat hidayah kat sana , terus berazam nak berubah . mula-mula nak betulkan tiang agama > SOLAT LIMA WAKTU !

ade ke patut sorang kawan baik aku nie cakap " kau dah berubah wa ? alhamdulilah ~" okay Thanks -..- then dia tanya dia tu bila nak berubah kan ? belum sampai seru apalah kan ? then dia cakap kalau lah dapat pergi umrah , bestnya mesti dia dah berubah . sebenarnyaa nak berubah ke Jalan Allah nie , pucuk pakalnya diri kita sendiri . Kalau dapat jejak kaki ke Tanah Haram , then kau pun still tak sedar akan Kebesaran Allah tuh , tak guna juga kan ? Satu je yang aku tak boleh ubah sekarang ialahhh .. wehh secret =.=

k papehal aku bersyukur sangat sebab buah hati nak berubah . masa kat sana setiap solat aku doa supaya Allah lindungi hubungan kitorang , jodoh berpanjangan , aku nak dia jadi suami aku yang boleh bimbing aku sama seperti abah membimbing mama ke Jalan Allah :) okay masa aku tak boleh nak buat apa-apa < masalah perempuan > mama lah yang doakan semua nie ;) mama yang doakan supaya kami berkekalan ^^" sweet kan kan ? HAHA k sila lempang muka aku secepat mungkin -..-
yes aku bahagia dengan perubahan dia sekarang :) and yes aku nak dia utamakan akhirat daripada duniawi nie . and yes aku nak dia bimbing aku suatu hari nanti :) InsyAllah (◡‿◡✿) 


Older Post | Newer Post




DiaryAboutForeverThem